سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://MAHDIFARZI.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه

در اینجا مرور گر سریع و قدرتمند اپرامینی را گذاشته ایم. این مرور گر نسبت به نسخه های قبلی خیلی بهتر شده و مشکلات نسخه های قبلی برطرف شده است.

با دانلود آن لذت ببرید.

حجم : 9 مگابایت

دانلود 


[ شنبه 90/12/27 ] [ 9:14 صبح ] [ مهدی ] [ نظرات () ]

تصویر باز شدن همزمان چند یاهو مسنجر

 

در اینجا ترفند باز کردن همزمان چند یاهو مسنجر را آموزش میدم .

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/12/27 ] [ 9:3 صبح ] [ مهدی ] [ نظرات () ]

یکی از کارهایی که روزانه هر کدام از ما ممکن آنرا به طور مکرر انجام دهیم چک کردن ایمیل خود می باشد. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم به شما در چک کردن ایمیل های تان کمک بسیار زیادی می کند. نرم افزار CheckMail یک نرم افزار کاربردی برای چک کردن راحت و سریع ایمیل ها می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید بدون مراجعه به سایتی که در آن عضو هستید ایمیل های POP3 خود را در کامپیوتر چک کنید. همچنین پس از خواندن ایمیل قادر به پاسخگویی آن با کمک این برنامه خواهید بود. قابلیت پشتیبانی ایمیل های دریافتی از سرورهای SSL مانند سرویس Gmail و سایر این نوع سرویس ها از قابلیت های بسیار خوب این برنامه به شمار میرود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

ادامه مطلب + دانلود

[ سه شنبه 90/12/23 ] [ 12:9 عصر ] [ مهدی ] [ نظرات () ]

برنامه های مبدل همه روزه در حال افزایش هستند و انتخاب نرم افزاری جامع و کامل در این میان بسیار مشکل است. اما اکثر کاربران از نرم افزار هایی که فرمت های زیادی را به یکدیگر تبدیل می کنند علاقه نشان می دهند اما این شرط خوب بودن یک نرم افزار نیست، بلکه نرم افزار مبدل می بایست از سرعت و کیفیت اجرا و تبدیل خوبی نیز برخوردار باشد. نرم افزار Speed Video Converter که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم، همانطور که از نامش پیداست یک مبدل پر سرعت برای تبدیل فایل های ویدیویی است. با این نرم افزار تبدیل فرمت فایل شما قادر خواهید بود با چند کلیک ساده و اضافه کردن فایل های خود به برنامه تبدیل فرمت، فایل های خروجی خود را با هر فرمتی دریافت کنید. سرعت درون ریزی ، تبدیل و برون ریزی این نرم افزار تبدیل فرمت فایل، آن را به یکی از برترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل کرده است.
ادامه مطلب + دانلود

[ شنبه 90/11/22 ] [ 10:5 صبح ] [ مهدی ] [ نظرات () ]

شاید شما هم به مواردی برخورد کرده اید که به خاطر ایرانی بودن از دسترسی به سایت خاصی محروم شده اید و از خود پرسیده اید که چگونه می توان به این سایت ها دسترسی پیدا کرد و یا، علی رغم داشتن نرم افزارهای امنیتی قدرتمند مورد حمله ی هکرها قرار گرفته باشید و از خودتان پرسیده اید که چگونه مورد حمله قرار گرفته اید. جالب است بدانید یکی از مواردی که هکرها با استفاده از آن حملات بسیاری را ترتیب می دهند، استفاده از شماره IP ی کاربران و به نوعی هویت اینترنتی آن ها می باشد که یکی از موارد بسیار مهم برای هکرها محسوب می شود و شاید تنها روشی که می توان به وسیله ی آن تا حدود زیادی از دست هکرها و حملات آن ها در امان ماند پنهان نمودن شماره IP خود در حین گشت و گذار در اینترنت باشد که یکی از ساده ترین و موثرترین روش ها به شمار می رود. Real Hide IP نرم افزاری است که امکان گشت و گذار در اینترنت را به صورت ناشناس برای شما فراهم می کند و با تغییر آی پی شما و ایجاد آی پی های جعلی از به سرقت رفتن هویت شما محفاظت می کند. این نرم افزار به صورت خودکار هر چند دقیقه یک بار آی پی کاربر را به یک آی پی جعلی تغییر داده به طوری که حتی بهترین هکرها هم قادر به تشخیص مکان اصلی کاربر و هویت واقعی آن نخواهند بود و همچنین به شما کمک خواهد کرد تا با انتخاب یک آی پی از بین آی پی های کشورهای مختلف بتوانید به راحتی وارد سایت های که برای ما ایرانی ها تحریم بوده و قابل دسترسی نیست، دسترسی پیدا کنید.

ادمه مطلب + دانلود 

[ شنبه 90/11/22 ] [ 9:54 صبح ] [ مهدی ] [ نظرات () ]

سلام جدیدا با بسته شدن یاهو مسنجر و گوگل تالک دیگه نمیتونیم از اونا استفاده کنیم

در اینجا میخوام نرم افزار جدیدی را معرفی کنم که بدون نیاز به یاهو مسنجر یا نرم افزار دیگری چت کنید

این نرم افزار کاملا ایرانی است  محیط کاربری آسانی دارد

ادامه مطلب + لینک دانلود

[ جمعه 90/11/21 ] [ 9:12 صبح ] [ مهدی ] [ نظرات () ]

همانطور که میدانید هر کاربر در ویندوز XP میتواند برای حساب کاربری خود رمز عبور تعیین کند؛ به طوریکه تنها با وارد نمودن رمز عبور امکان ورود به محیط ویندوز مهیاست. این رمز عبور به طور پیش فرض تاریخ انقضایی ندارد و همیشگی است و تا زمانی که مجددأ توسط کاربر تغییر نکند پابرجا خواهد ماند. اما شاید شما دوست داشته باشید که برای رمز عبور حساب کاربری خود در ویندور تاریخ انقضایی تعیین کنید. بدین گونه که به عنوان مثال بعد از 14 روز رمز باطل شده و از سیستم محو گردد و طبعأ پس از آن دیگر برای ورود به ویندوز به وسیله آن حساب کاربری نیاز به وارد کردن پسورد نخواهد بود. جالب است بدانید این کار بدون نیاز به برنامه جانبی خاصی و تنها از طریق محیط ویندوز و رجیستری امکان پذیر است. هم اکنون به معرفی این ترفند میپردازیم.

ادامه مطلب...

[ جمعه 90/10/23 ] [ 2:36 عصر ] [ مهدی ] [ نظرات () ]

BlueSoleil 8.0.338.0 نرم افزاری کاربردی در زمینه مدیریت بلوتوث در کامپیوتر می باشد. شما کاربرام با استفاده از این نرم افزار می توانید با کامپیوتر یا موبایلی که دارای امکان بلوتوث باشد ارتباط برقرار کنید و در واقع می توانید فایل دریافت و ارسال کنید و حتی ارتباط اینترنتی برقرار کنید. مخصوصا که با فعال شدن اینترنت همراه اول هم کاربران این سرویس و هم کاربران ایرانسل و همراه اول می توانند با کمک این نرم افزار به راحتی کامپیوتر را از طریق سرویس GPRS‌ موبایل به اینترنت متصل کنید. این نرم افزار با اکثر بلوتوث ها سازگاری کامل دارد.
ادامه مطلب +دانلود  

[ جمعه 90/10/23 ] [ 2:23 عصر ] [ مهدی ] [ نظرات () ]

Bluetooth Radar 2.2 یک نرم افزار ساده برای کامپیوتر جهت شناسایی تمامی وسایلی که در حال استفاده از بلوتوث هستند می باشد. همچنین این نرم افزار می تواند موقعیت دقیق دستگاه را مشخص کند.
دانلود
حجم: 907 کیلوبایت
رمز: www.download4u.ir


[ جمعه 90/10/23 ] [ 2:19 عصر ] [ مهدی ] [ نظرات () ]
1.هند کشف کرد که هیچ کس نمیتواند پوشهای به نام CONرا درهیچ قسمتی از کامپیوتر ایجاد کند. این چیزی خیلی عجیب... و باور نکردنی است. در مایکروسافت ، کل تیم نمی توانند پاسخ چنین اتفاقی را بدهند!!
همین حالا امتحان کنید،فولدری به نام CON را نمیتوانید ذخیره کنید.
2.یک فایل تکست خالی باز کنید(کلیک راست،new text document)،سپس متن Bush hid the facts را تایپ کرده و آنرا ذخیره کنید.پنجره را بسته و دوباره باز کنید.شکلی عجیب خواهید دید!!:surprised:
3.موضوعی جالب و باور نکردنی که توسط برزیلیها کشف شد.
مایکروسافت ورد را باز کرده و عبارت زیر را تایپ کرده و دکمه اینتر را بزنید و سپس مشاهده کنید!!! =Rand(200,99)

[ جمعه 90/10/23 ] [ 12:42 عصر ] [ مهدی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ


استخاره آنلاین با قرآن کریم

امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 309149

پیغام ورود و خروج

کد نمایش آی پی

کد نمایش آی پی


IranSkin go Up